Monday, September 1, 2014

Majlis Perkahwinan Adi & Lin.


Dah on flash, tapi gelap jugak.
Sorry tau korang.
Aku & Shaz - wife Hassan (sepupu yang sebaya ngan aku).
Shaz ni 1 batch adik aku, sama belajar kat SSP
(Sekolah Seri Puteri).
Kecik kan dunia ni? Tak sangka kawan jadi sedara.

Macam biasa, Mama & angels.
Lagi sorang tu memang suka merayau sendiri - Overactive.
Baby Iri ni pulak dah boleh jalan tapi pantang lepas,
memang puaslah nak kejar semula (1 year 3 months+).
     Anak-anak kecik mana leh tahan lama berpanas kat khemah. So, kitorang balik homestay semula lepas siap menjamu selera. Besar kan homestay ni? If not mistaken, RM230 untuk 2 hari 1 malam - masuk 4.30ptg,30/9. Keluar pun dah lebih 4.30ptg, 31/9.
Ni keluarga besar mak aku - makcik & pakcik (siblings mak),
dan juga sepupu-sepapat aku dengan anak memasing.
Trust me, ni sebahagian kecik je..
     Ni kitorang singgah balik petang tu, sebelum berangkat balik ke Seremban semula.
Sempat bergambar kat pelamin.
Pengantin bergambar kat outdoor - tak sempat jumpa.
Ni aku & adik2 aku.

14 comments:

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~