Friday, September 26, 2014

Kata-kata semangat.

     Di entri yang lain, aku pernah cakap yang hidup aku penuh dengan kata2.*Tapi, tak hengat pulak entri mana satu. Then, baru ni aku terbaca pulak entri Arz Moha yang ni ~
Kata-kata semangat.
So, comes out lah this entry.
Sorry, Arz sama pulak tajuk.
Orang yang berjaya..
bukanlah orang yang tidak pernah jatuh.
Tetapi, 
Orang yang bangun setiap kali ia jatuh.

Inilah kata2 yang selalu aku pegang masa belajar dulu. Kata-kata yang buat aku kuat semangat semula lepas aku puas nangis (ehhh...aku nangis ke?)

8 comments:

  1. Kata-kata semangat nih perlu ada time kita tengah down.. bagus kata-kata nih.. akak suka..

    ReplyDelete
  2. Kata2 semangat camni la perlu ada dalam diri kita semua ..

    ReplyDelete
  3. perlu ada kata2 semangat agar kita pulih semula semangat tu

    ReplyDelete
  4. betul. saya dulu dua subjek gagal. saya risau snagat. sebab saya student bawah JPA. tapi gagal tak bermaksud xley naik balik kan...

    gila punya study saya, alhamdulillah. result memang gila-gila memberangsangkan :D

    ReplyDelete
  5. betul tu...saya selalu ingat kata2 ni bila rasa down or jeles dengan kejayaan orang lain huu

    ReplyDelete
  6. kata2 semangat yg boleh dijadikan semangat utk diri kala gagal

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~