Wednesday, June 11, 2014

Lovely Readers..

Assalamualaikum bloggers, 
Hari ni aku still on mode cuti ye.
Tulah pagi2 dah memodelkan diri.
Mintak maap gambar macam ntah hape2 sebab xde experience bab modelling ni.
As u all know..
Blog aku ni baru je wujud kan?
FOLLOWERS still ciput. 
Tapi, aku bersyukur masih ada yang sudi baca entries aku.
Harap korang suka & x boring.
So far, ini adalah TOP COMMENTATORS yang aku sangat sayang..
Love you, guys. 
Hope maintain drop comment kat blog aku yang memang x canggih mane ni. Uhuk..uhuk..
Credit to Maria Firdz sebab ajar
aku create widget ni.
Nanti aku terjah korang lagi tau! 
Kalau ada hari yang aku busy, aku mesti terjah jugak hari lain.
~Keep In TOucH~

16 comments:

  1. slow2 cari kawan huhuu love u to friend maya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang awak jugak.
      Banyak betul awak komen saya rini...
      Berbelas-belas. Big thank you.
      Rini saya xsempat sangat nak komen sesiapa. Maaf ye. Penat 'bermodeling'. Bab nak kemas balik yang maleh ni..huhu.

      Delete
  2. hehehe..thanx...ad jgk dlm list :-)

    ReplyDelete
  3. kena rajin komen lagi nie,nama Cik Nur belum tersenarai..hihi..

    ReplyDelete
  4. kena rajin komen nie...nampaknya..

    ReplyDelete
  5. nk masuk dlm list nie jgk..hehe

    ReplyDelete
  6. nampak sangat saya ni pemalas nak komen blog orang

    ReplyDelete
  7. jom ramai-ramai komen masuk senarai

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~