Tuesday, May 13, 2014

For the becoming Teachers' Day.

Tak lame lagi dah nak Hari Guru.
Teringat mase skolah dulu. Kawan-kawan bagi macam-macam hadiah kat cikgu. 
Tapi, aku x bagi ape2 pun..sebab aku x mampu. Bawak duit belanje pun 20sen je gi skolah. Tapi, duit tu xblanje.. makan bekal yang mak bagi lagi berkhasiat. Duit tu simpan dalam tabung.

Sekarang anak first dah start sekolah - kat PASTI. Die seronok sangat cikgu panggil die 'Enche Adam'. Kat umah kitorg pggil die Adam or Abe.
Cikgu yang mengajar Adam ada 2orang. 
So, aku dengan excitednye mula wrap hadiah untuk cikgus Adam rini.

Taraaaaaaa.......

Comel x love tu?
Aku lekat dengan ladybug n fancy button yang aku beli dari CG Handicraft ritu.
Colourful paper tu pulak banyak lebih.. Aku simpan dlm almari buku aku dari last year.
Aku harap cikgu-cikgu Adam happy dengan pemberian aku yang x seberapa ni.
* * *

7 comments:

  1. Thanx lola. Awak adik-beradik dgn Fhatin Amelia ye? Tahniah..

    ReplyDelete
  2. dulu hari guru tak pernah bagi cikgu hadiah.. belum menjadi tradisi waktu tu.. cuma ada majlis makan-makan aje kat sekolah

    ReplyDelete
  3. seronok kan balut2 hafiah mcm ni, si penerima lagilah berkali2 seronoknya :)

    ReplyDelete
  4. Omputih kata, 'The thought that counts' :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~