Sunday, April 13, 2014

Burger Abang Burn, Nilai.


Ini adalah supper yang unhealthy...Sila jangan ikut, okey?
Ni adalah selepas penat berhempas-pulas mengemas rumah aku kat Nilai...dan aku dah hypoglycaemic tahap gaban. Estimated dextrostix adalah 2-3mmol/L.
Huh...kalau turun 1, alamat ke spital ye Tuan/Puan/Dato/Datin/Tan Sri etc. Heheh...

Kitorang menyinggah kat ???xsure name... Tapi nampak mcm Medan Selera. Aku xpk dah...asalkan aku dapat maqon. Dan disebabkan aku suke Western Food..aku ajak asben dok kat kedai Burger Abang Burn ni.

Kiri - Burger kambing asben.
(Yang bulat2 kat atas tu bukan sotong goreng tepung yee...tapi kentang)
Kanan - Burger ayam aku.
Rege boleh tahan...tak hengat pulak dalam RM8-10.
B.A.B kat tempat len xsure sedap ke tak... Yang ni? Ermmm...xsedap sgt la babe. X koww.
Mmg xboleh lawan BurgerBytes Senawang. Ececeh...rase mcm nak gi ler pulak. Tibe2 terkecur ayaq lioq ni. Tahan...tahaaaannn...
Takpelah...asal kenyang dah kire baik kan? Rezekiiii...
# Alhamdulillah.

12 comments:

  1. teringin nak cuba burger abg burn .. tp x kesampaian lagi .. T.T

    ReplyDelete
  2. kalau perut dah lapar.. tak sedap pun jalannnnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. malam nih nak cuba burger bakar HOT BURGER- fizo..
      harga kaki lima.. rasa bintang lima

      Delete
  3. nyum2..sampai ke sudah tak sempat merasa..

    ReplyDelete
  4. burger bakar nih memang mahal dari burger biasa.. rasanya bukan sedap sangat pun.. hahaha

    ReplyDelete
  5. kat shah alam sec 7 ramai juga org yg dtg...
    DR kalau mkn selalu alamatnye obesiti ni,hihi

    ReplyDelete
  6. burger byte pon sedap jugak, harga mahal ckitlah...tapi bila dah sekali telan rasa nak lagi

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~