Wednesday, December 11, 2013

Mc Donald baru...

Just recently ...mase kitorang otw masuk tol PLUS arah KL...baru kitorang terperasan wujudnya Mc Donald kat left side jalan. Bila mase pulak bangunan ni timbul ek? Memanglah McD kat memane pon same, kan? Name pon franchise. Tapi cun jugak ,kan? Suami ajak tukar angin makan kat sini...kite follow je mane driver nak bawak.
Ni adelah muka orang baru balik keje....berkunjung ke McD...bersama keluarga terchenta.

Ni merupakan malam last kitorang makan bersama sebelum asben bertolak ke Sabah. Patutnya rini aku keje malam, tapi aku tukar dengan Dr. Nadira.

Parking kat sini terhad. Tak mcm kt McD @ Waterfront, PD - banyak. Kereta yg drive-thru pun byk. Tp, mase aku gi tu oklah, dapat jugak parking wpun sempit sgt. Asben aku mmg pro kalau parking tmpt sesempit. Aku? mmg tak lah.. Baik aku cari tmpt mkn laen. Hehe.. 

8 comments:

  1. nampak muka ayahnyer terkejut ja hihii..

    ReplyDelete
  2. dulu pejabat kat depan mcdonald.. har-hari melantak mcdonald.. tapi pejabat dah relocate depan kluang mall.. hurmm.. hari-hari melantak kfc pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. berbanding kfc.. ayam kat mcdonald lagi sedap.. tapi sekarang dah jauh dengan mcdonald.. makan ajelah kfc

      Delete
  3. comellnya anak2 akak :) geramm nengokk . nak cubit2 . hahaha .

    ReplyDelete
  4. ada hati nak cubit , panjang benor tangan nak cubit dari sabah ni . hahaha

    ReplyDelete
  5. Jenuh kepong hero2 tuh... nasib baik mama dia penyabar.. heee

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~